Blogolj!

A leszbikus csók nem csak a magyarokat borítja ki



Emlékszünk még a Coca-Cola nemrég bemutatott "Love is love" kampányára? Az egyneműek szerelmét úton útfélen propagáló kampány ellen tiltakozó magyar emberekre gyűlölet kampányt zúdított a szivárványos gárda.

Úgy tűnik, hogy nem csak mi hiszünk a természetességben és a családi értékekben, hanem más országban is kiveri a biztosítékot, ha egy reklámban meleg csókot látnak.

Ezúttal az amerikai Hallmark televíziónak kellett leszednie egy esküvőtervezésben segítő honlap reklámját, mert a videóban egy leszbikus pár mondja ki a boldogító igent és a végén elcsattan egy csók is.

A Hallmark csatornáról tudni kell, hogy egy családi csatorna, tehát olyan filmeket vetít, amelyeket a család együtt nézhet. Anya, apa és a gyerekek. A One Million Mums nevű szervezet persze egyből tiltakozni kezdett, mert kicsit összezavarta a gyermekeket, hiszen az otthoni esküvői képeken más a nemek leosztása. Apa férfi, anya nő.

Tudjuk, ma már nagyon sok torz elmében ez nem divat, mondhatnánk idejétmúlt. De azért megnyugtató, hogy tőlünk nyugatabbra is pislákol még némi értelem az emberi koponyákban. Mert mint a mellékelt példa bizonyítja, a tengerentúlon sem szeretik a szülők, ha két film között az arcukba nyomják a melegpropagandát.

Ennél már csak az természetesebb, hogy egy az LMBQT-társadalom pozitív megítéléséért harcoló szervezet egyből elkezdte a hisztit – mint az a bizonyos tisztálkodásra készülődő örömlány - és elítélte a csatornát a diszkriminációért.

Ki gondolta volna...?

https://ezatuti.blogstar.hu/./pages/ezatuti/contents/blog/87546/pics/lead_800x600.jpg
meleg,melegházasság
 

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?