Végre! Meleg reklámok a budapesti metróban
Megszoktuk: Berlinben például minden ötödik méterre jut egy melegeket ábrázoló reklám a metróban, vagy annak környékén. Immár Budapesten van.
Bizony! Úgy hiányzott ez, mint annak a bizonyos üveges tótnak a hanyattesés. Mert ugye mitől is lenne haladó város Budapest? Nem a látványosságoktól, a múzeumoktól, a színházaktól. Nem! A homoszexuálisok nem is olyan nagyon bújtatott reklámozásától.
Értem én, hogy a plakátra ráírták a pirosabbik kóla nevét, mert ugye elvileg annak szólna ez a hirdetés, de lássuk be, a sarokba elhelyezett logó csak sokadik megnézésre látszik. A plakát középpontjában a melegek állnak, férfiak és nők vegyesen. Már nem úgy vegyesen, hanem van ilyen pár és olyan pár is a képen.
#loveislove áll a reklám alján, meg az, hogy „Zéró cukor, zéró előítélet.”
Ez már eleve rémesen nagy baklövés, mert nem lehet előítélet nélkül tekinteni arra, aki cukor nélkül issza az édes üdítőt. Jelezném, hogy nekem van olyan ismerősöm, aki cukrot tesz a mentesbe… De ezt most hagyjuk, mert ez tényleg mellékszál. A lényeg: ez nem az üdítőről szól: ennek a történetnek a melegek a főszereplői és az ő másságukat akarják lenyomni a torkunkkon. De miért??? Miért kell ezt eröltetni? Mert trendi? Remek… A szexuális irányultság nem lehet divat, hiszen az úgy van kitalálva, hogy van egy férfi, meg egy nő. Ha valaki ezt másként akarja, ám tegye, de nekünk ne tolja a képünkbe.
Budapest sem ettől lesz trendi város. Hanem már eleve az.
Hozzászólások
Hozzászóláshoz először be kell jelentkezned vagy regisztrálj!
Belépek RegisztrálokUtána meggondolják, hogy mit hová plakátoljanak ki ezek a vadbarmok !!!!!