Blogolj!

Erdélyieknek szólt be a Lidl

Kecskés István

Elképesztő formában van a német áruházlánc marketingosztálya. Vagy sokat fogyasztanak valamiből, vagy keveset, de valami nem stimmel velük.

Emlékezhetünk még: nem is olyan régen egy templom tornyáról retusálták le a keresztet, mert nem akartak kizárni egyerlen vásárlói réteger sem. Most meg egy marosvásárhelyi plakátra írta rá az áruházlánc szakembere, hogy "Együtt védelmezzük a román nők szépségét". 

Emellett akad még a reklámon néhány román felirat is, de ebből az egy mondatból is levonhatunk néhány következtetést. Marosvásárhely lakosságáank fele magyar, vagyis a Lidl a másik felével foglalkozik, a magyar nők szépsége nem érdekli. Jelzem engem igen, sokkal jobban, mint a románoké. Már csak azért is, mert eddigi tapasztalataim szerint a magyar lányok, nők, asszonyok a legszebbek, a románok meg… Ők nem. 

A másik tanulság az lehet, hogy ezt a Lidl marketingesei is tudják. Tisztában vannak vele, hogy a magyar nők szépségéért nekik már nem kell dolgozniuk, ellenben a románoknak még tudnak segíteni. Azt nem is feltételezem, hogy az áruházláncnál nem tudják, Romániában nem mindenki román. Azt se, hogy tisztában vannak vele, csak tesznek rá magasról. 

Maradjunk annyiban, hogy ez ultragáz. Védelmezzük együtt a Lidl marketingeseit. Rájuk fér. 

https://ezatuti.blogstar.hu/./pages/ezatuti/contents/blog/44195/pics/lead_800x600.jpg
 

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?