Blogolj!

És akkor Dabóczi meddig is? – szavazás

Alább közlünk egy életrajzot, amely a 2017. július 22-i állapotot tükrözi. A kérdésünk csak annyi: a BKK-ra vonatkozó intervallumnak mi lesz a záró dátuma?

Dr. Dabóczi Kálmán

Tanulmányok

  • 1995–2000 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Posztgraduális Kar
    Management PhD program (Gazdálkodástudományok doktora, PhD fokozat)
  • 1994–1997 Eötvös Loránd Tudományegyetem Jogi Továbbképző Intézet
    Jogi szakokleveles közgazdászképzés
  • 1989–1994 Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Kar
    Management (vezetésszervezés) fő szakirány
    Marketing mellékszakirány
  • 1986–1989 Vörösmarty Mihály Gimnázium (Érd) – érettségi

Képzések

  • 2008 Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ – teljesítményértékelési felkészítés a közigazgatásban
  • 2007–2008 Develor Vezetői Akadémia – komplex vezetői készségfejlesztő képzési program
  • 2007 Miniszterelnöki Hivatal Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ – közigazgatási szakvizsga

Külföldi ösztöndíjak

  • 1997–1998 Universität Mannheim, Institut für Mittelstandsforschung (Németország),
    DAAD doktori ösztöndíj
  • 1993 University of Limerick (Írország); Tempus program, graduális képzés
    (International Marketing, Marketing Management Pro, Business Policy)
  • 1992 Northampton (Nagy-Britannia), Tempus Training Programme,
    Nonprofit Management vezetői továbbképzés

Szakmai tapasztalatok

  • 2015– BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt.
    vezérigazgató
  • 2011–2014 KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.
    Közlekedéstudományi Üzletág
    üzletágvezető (2013. 11-től), az ügyvezető általános helyettese
    Stratégiai Projekt Igazgatóság
    igazgató, az ügyvezető általános helyettese
  • 2006–2014 Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (korábban KHEM és GKM) Infrastruktúráért felelős államtitkárság (2011. 07-től)
    tanácsadó (az infrastruktúráért felelős államtitkár szakmai munkájának közvetlen támogatása)
    Közlekedési Helyettes Államtitkárság
    főosztályvezető, Közlekedési Szolgáltatások Főosztály (korábban Közszolgáltatások Szervezése Főosztály) – (2011. 06-ig)
  • 2005–2006 Bonafort Kft. (a Nagymaros Csoport tagja)
    üzletfejlesztési menedzser, stratégiai tanácsadó
  • 2004–2005 PharmaNet Számítástechnikai Kft. (a Béres Csoport tagja)
    ügyvezető igazgató
  • 2003–2005 Béres Befektetési Rt. (a Béres Csoport holdingközpontja)
    üzletfejlesztési igazgató (2005. 01-től)
    kommunikációs tanácsadó (2004. 12-ig)
  • 2001–2002 Magyar Posta TETRA Rt. (távközlés)
    számviteli igazgató, gazdasági vezérigazgató-helyettes általános helyettese
  • 2000–2001 Dárdai Vegyipari Rt. (gyógyszerfejlesztés)
    elnök-vezérigazgató, projektmenedzser
  • 1999 Magyar Olaj- és Gázipari (Mol) Rt. Kutatási-Termelési Ágazat (olajipar)
    tanácsadó
  • 1995–2000 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem
    Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ
    tudományos munkatárs, doktorandusz
  • 1994–1995 Polgári szolgálat

Nyelvismeret

  • magyar: anyanyelv
  • angol: tárgyalás szintű
  • német: tárgyalás szintű
  • orosz: alapszintű

Kitüntetések

  • 2008 Közlekedésért Érdemérem – Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
  • 2007 Miniszteri dicséret – Gazdasági és Közlekedési Minisztérium

Tisztségek, tagságok

  • 2015 – BKK Zrt., az Igazgatóság tagja
  • 2011 – Közlekedéstudományi Egyesület, az Elnökség tagja
  • 2009 – MÁV Zrt., a felügyelőbizottság tagja (alelnök)
  • 2007–2010 MÁV-START Zrt., a felügyelőbizottság tagja
  • 2007–2009 Közlekedéstudományi Intézet Nkft., a felügyelőbizottság tagja
  • 2007–2010 Volánbusz Zrt., az Igazgatóság tagja
  • 2007–2009 Kisalföld Volán Zrt., az Igazgatóság tagja
  • 2003–2005 Erdőbényei Közútfejlesztő és -Fenntartó, Innovációs Közhasznú Társaság,
    a felügyelőbizottság tagja

Szavazás

Mennie kell-e Dabóczinak a BKK éléről?

Szavazok
1
http://ezatuti.blogstar.hu/./pages/ezatuti/contents/blog/40538/pics/lead_800x600.jpg
bkk,Dabóczi Kálmán,hacker
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

A bejegyzésre 1 db hozzászólás érkezett!
Papinianus 2017-07-23 10:14:20
Ez nem Daboczi sara, hanem - lássuk be - Tarlósé, aki lehetetlen helyzet elé állította Daboczit amikor kicsontozta és feldarabolta a korábbi BKK-t. Vagyis amiről korábban egy személy dönthetett - és így volt némi összhang és átgondoltság - jelesül Vitézy Dávid - az a lehetőség a mostani vezerének már nem adott. Tehát én őt nem bántanám, mert bizonyára tényleg megtesz mindent a siker érdekében, de eleve halálraítélt a dolog. Főleg úgy, hogy a közösségi közlekedéssel szemben az autókat kell előnyben létesíteni, és még sorolhatnánk. Úgyhogy marhaság a "fejét követeleni", mert bárki ül abba a székbe nem tud csodát tenni.
Válaszolok

Ezeket a cikkeket olvastad már?